Počet zobrazení stránky

23. 12. 2010

K Maureen

Nemůžu tomu uvěřit! Našla jsem simíky, které jsem vytvářela spolu s Maureen. Ani jsem nevěděla, že jsem je uložila. Je to její rodina a jsou vytvářeni jako mladí dospělí. Až ve hře zestárli. Rodiče už nežijí, sestru jsem zabila
Takže...

Matka se jmenovala Angela. Byla ambiciózní, disciplinovaná, měla štěstí, byla opovážlivá a rodinný typ. Byla mezinárodní superagentkou a její oblíbená barva byla modrá, poslouchala čínskou hudbu a měla ráda šavarmu.



Otec byl Leonard Burris. Byl velmi charismatický, génius, král večírků, milovník přírody a šetrný. Pracoval jako šéf makléřů. Jeho oblíbená barva byla modrá, miloval francouzskou hudbu a rád jedl vajíčkovou roládu.



Její sestra se jmenovala Anna. Vždy záviděla své sestře, že byla jako první. Nikdy se nevdala a nemělá žádné děti. Byla dobrodružné povahy, trochu dětinská a horkokrevná a vždy něco loudila od ostatních. Po svém otci zdědila lásku k přírodě a hodně procestovala. Její sen byl stát se zkušenou cestovatelkou. Nosila zelenou, naučila se francouzsky a od malička jedla palačinky.



Maureen má už 3 teen dcery. Právě vyrostla ta poslední (do teen věku). Vlastnosti nevím, nedívala jsem se. Anna je pojmenovaná po její sestře. Narodily se ve hře.

 



A ještě je tu jedna simka, která s Maureen souvisí. Je to Landgraabová. Je velmi podobná své matce (díky bohu!), ale barvu očí a vlasů má po otci. Matkou je Maureen, která měla s Josephem (syn Malcolma) poměr krátce po svatbě. Penelopa je nevlastní sestrou Anny, Darleen a Sophie, ale neznají se, protože ona je už mladá dospělá a nikdy se nepotkaly. 



Žádné komentáře:

Okomentovat