Počet zobrazení stránky

23. 12. 2010

Gothovi

Po re-instalaci jsem začala s novou verzí rodokmenů. A první takový je rodokmen Gothů - nejdříve jsem oživila Gretli, Victora, Simona a Prudence, abych jim mohla změnit příjmení podle klasického -ová. A pak už jsem za ně normálně hrála ;-)


k 23.12.2010: 



k 27.12.2010:



k 16.02.2011 - poprvé od minula:




k 23.02.2011:



k 24.02.2011:



k 18.03.2011:




k 21.03.2011:


5 komentářů:

  1. Fíííjo, to ti muselo dát práce. Mám pár otázek:
    1. Jakou délku života sis zvolila?
    2. Jak se ti podařilo ceý rodokmen tak krásně zpracovat (to bych neudělal :-D)
    Otázky jsou tu proto, že si začínám zakládat rodokmen Landgraabů (nebo jak se to píše), tak bych uvítal pár typů od "rodokmenovače" jako seš ty.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, no postupně přibývali, no :-)

    K tvým otázkám:
    1. Je to napsáno v horním zeleném rámečku - 90 dní
    2. Dělám to složitějším způsobem: Nejdřív dám zeptat se na den, aby se objevila bublina, ve které simík je (nad hlavou toho druhého). Pak dám PrintScreen a vložím to do malování. No a nakonec oříznu (výšku mám 95 pixelů) a trochu zesvětlím (tak 35 %). No a nakonec vložím do malování do rodokmenu :-)

    Rodokmeny jsem začala dělat u Sims 2, hlavně proto, abych měla přehled, kdo si koho vzal a tak.

    Pak dej odkaz na ten tvůj :-)

    Rebbie

    OdpovědětVymazat
  3. Čau, to sem zase já. Mám pro tebe typ: Co kdyby si uvedla u simíků typ smrti (třeba vedle simíka co se utopil, vedle něj dát to znamení z jeho hrobu). Na každým hrobu simíka, když ho dáš ven, sou znaky způsobu smrti (z tohohle mám zkušenosti, protože sem si dělal soukromý hřbitov :-D). Mohlo by to ten rrodokmen zpestřit.

    OdpovědětVymazat
  4. Všichni umírají stářím, nikdo se netopí, nehoří, ani neproklíná :-). S nějakým patchem se trochu pozměnil rodokmen. Simíci, kteří nezemřou stářím, mi v rodokmenu svítí a já to nemám ráda. Tudíž všichni umírají prostě až když nastane jejich čas. Také mi v rodokmenu svítí tehdy, pokud starého (příbuzného) simíka vidí umírat někdo z domácnosti, za kterou hraju. Proto většinou, když zestárnou a já je upravím (vlasy, oblečení), rovnou je odstěhuju na nějaký jiný pozemek.

    OdpovědětVymazat
  5. To je fakt takhle? Nebo je to hlavně tvoje hra? Jestli jo, jak velká část tvoří reálnej základ?

    OdpovědětVymazat