Počet zobrazení stránky

23. 12. 2010

Cassidy

Přidávám novou simku. Docela jsem si ji oblíbila, tak doufám, že se bude líbit i vám.

Jméno: Cassidy (říkám jí Cassey)
Příjmení: Brownová
Barva očí: modrá
Barva vlasů: blond
Věk: mladá dospělá
Vlastnosti: charismatická, rodinný typ, skvěle líbá, smysl pro humor, šetrná
Celoživotní přání: Zlatá slova, zlaté struny - stát se mistryní charisma a mistryní ve hře na kytaru
Barva: žlutá
Hudba: pop
Jídlo: palačinky








PS: Nejdřív jsem si ji představovala jako snoba, ale pak jsem si řekla, že jsem jich vytvořila dost a že tahle simka může být odlišná. Každopádně jsem až tak úplně nevybočila. Zatím jsem ji ve hře nepoužila, ale plánuji s ní velkou budoucnost . Bude pocházet ze snobské rodiny, kde každého zajímají jenom peníze a nic jiného (a s tím "nic jiného" to myslím doslova). Žádný zájem o děti nebo vztah, jenom jméno a dostatečné množství peněz v bance. Bude mít staršího sourozence, který bude přesně takový, jak od něho (nebo jí) rodiče očekávají. Cassey to bude mít dost těžké, aby vybočila z rodinného kruhu a šla za svým cílem.

Žádné komentáře:

Okomentovat