Počet zobrazení stránky

14. 11. 2011

Nová hra

Hádejte, co? Zkoušela jsem nainstalovat Domácí mazlíčky, ale potom se mi hra sekala při spouštění města. Tak jsem je zkusila odinstalovat a spustit hru bez nich. No a ono to nešlo, protože ta aktualizace nejde vzít zpátky. Takže jsem VŠECHNY sims odinstalovala a znovu nainstalovala bez zvířat. Hrála jsem dva dny.

Teď mám přeinstalovaný počítač a včera jsem je instalovala všechny znovu. A POVEDLO SE!!! Mám teď všechny datadisky včetně zvířat a jdu hráááát :-))

Ani nevíte, jak se mi ulevilo.

Všechny ostatní předchozí rodiny jsem tímto nenávratně ztratila (záloholovala jsem si jen pár simíků) a začínám od začátku.

Rebbie :-)

2 komentáře:

  1. Ahoj, zaprvé - smekám nad tvými úžasně dlouhými rodokmeny:) Zadruhé - jseš simíkovskej nadšenec, takže bych se tě potřebovala na něco zeptat. Týká se to vývoje příběhu - v možnostech nastevení. Asi určitě ho máš zapnutý - jde ale o to, jestli ti ostatní (neaktivní) rodiny dělají něco jiného než že jen stárnou - např. uzavírání sňatků, postupování v kariéře, plození dětí... Mně totiž jen stárnou (alespoň mi to tak přijde). Nemám v sousedství jediné dítě a zdá se mi, že jestli to takhle bude pokračovat i nadále, budu mít ve městě jen staré lidi a celé sunset valley vymře. Chtěla jsem se teda zeptat jestli to tak máš stejně. Díky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :-)

    Zkus juknout v nastavení, jestli tam máš zaplý ten vývoj příběhu, jestli sis omylem nezapla pouze stárnutí. Mělo by to normálně fungovat.

    Pokud by to nefungovalo, tak zkus vytvořit nějaké dvě hodně početné rodiny, třeba se to postupně rozjede.

    Rebbie

    OdpovědětVymazat